קידום אתרים ופרסום בגוגל 074-701-7357
פרסום בגוגל

פרסום בגוגל רק עם סוכנות גוגל מוסמכת SEO-S

בניה וניהול קמפיין פרסום ע"י סוכנות פרסום מוסמכת SEO-S מבטיח לך: שקיפות – באשר למידע המשפיע על קבלת החלטות בכל הנוגע למסע הפרסום, כל המידע האנליטי נמצא אצלך כל הזמן בזמן אמת.

זהירות ניגוד אינטרסים – אצלינו יש הפרדה מוחלטת בין התשלום עבור הכניסות לאתר המשולם לגוגל, לבין התשלום עבור שכר עבודתינו

לקבלת הצעה לפרסום בגוגל 074-701-7357

web analasys

Web Analysis ניתוח תנועת גולשים באתר שלך

פורטלים רבים וחשובים מוכרים שטחי פרסום במחירים גבוהים התפתית להשקיע חלק מתקציב הפרסום שלך בבאנרים באתרים אלה. האם זה עובד?
קיבלת נתונים הראו לך גראפים עם נתונים שאין טובים מהם, אלפי חשיפות מאות לחיצות על הבאנר.

האם הנתונים הללו אמיתיים ומהימנים?
האם השקעת את תקציב הפרסום שלך במסלול פרסום שלא הניב לך דבר?

לעולם מי שימכור לך מדיה פרסומית באתר כזה או אחר הוא לא האיש הנכון עבורך להבין האם הקמפיין יעיל ומניב תוצאות

האם יש כלי שיתן לך את מירב הנתונים של מה שקורה לך באתר כל הזמן ואפילו בזמן אמת?

ניטור בעזרת מגוון כלי ניטור ומדידה

האמת שיש כלי בסיסי שכולם מכירים Google Analytics – שנותן תמונה מסויימת על מה שקורה באתר. אבל זה לא מספיק למי שחשוב לו לדעת לפרטי פרטים מה הגולשים מבצעים באתר שלך. אולי תרצה אתראה בזמן אמת כאשר גולש מבצע פעולה מסויימת באתר, המידע שניתן לאסוף על האתר שלך הוא כמעט בלתי מוגבל. אבל צריך מישהו מקצוען שינתח עבורך את הנתונים לכדי כלי עבודה אפקטיביים והבנה עמוקה יותר של ה ROI שלךץ
מהיום ניתן לקבל מידע מקיף וקריטי על התנהגות הגולשים באתר שלך, הצלחה או כשלון קמפיינים פרסומיים, חשיבות התנועה מהרשתות החברתיות ועוד נתונים שיקפיצו את האסטרטגיה השיווקית קדימה

ניטור תנועת גולשים - הדרך

ניטור ומעקב אחר יעדי השיווק

לאחר קבלת הנתונים הראשוניים אנו נגדיר יחד איתך את יעדי השיווק ונמצא את המשפכים שתואמים את יעדי השיווק שלך ומניבים לך המרות, וחשוב לא פחות איזה מערוצי השיווק שואבים ממך משאבים ולא מביאים תועלת

הטמעת כלים וניטור ראשוני

השלב הראשון בפעולות שאנו מבצעים הינן, הטמעת הכלים שלנו באתר שלך, שיתחילו לאסוף את הנתונים, כשלבסוף יופק דו"ח ראשוני על המצב הקיים ופעילות הגולשים באתר שלך נכון לתחילת העבודה

פגישה ראשונית

פגישת אפיון ראשונית בו נדון ונקבלת את מירב הפרטים ממך על מערך השיווק והמכירות שלך באינטרנט, קמפיינים פרסומיים פעילים במידה ויש, וכן, אפיון אלו נתונים רצויים בשלב הראשון עבורך.

ניהול ואופטימיזציה שוטפת

ניהול ומעקב שוטף של הקמפיין חשוב כדי לשפר באופן קבוע את הביצועים בהתאם ליעדי הפרסום. בניית דוחות ביצוע שוטפים עבורך והמלצות נוספות לשיפור, מציאת אפיקי פרסום חדשים להגדלת ה ROI

מעקב ואנליזה

עם השקת הקמפיין אנו נכנסים לתקובת מבחן ראשונה, בוא אנו מנטרים את הקמפיין שלך ואת המתחרים כדי לוודא שאנו בדרך הנכונה. וביצוע שינויים הכרחיים במידה ויש צורך.

ביצוע שינויים נדרשים

הטמעת שינויים נדרשים באתר האינטרנט או בערוצי השיווק השונים, בהתאם לתוצאות שקיבלנו. לעיתים יש צורך בשינויים בתוכן או במבנה המלצות ינתנו בהתאם ליעדים שהגדרנו יחד.