ניתוח תנועת גולשים באתר

לעולם מי שימכור לך מדיה פרסומית באתר כזה או אחר הוא לא האיש הנכון עבורך להבין האם הקמפיין יעיל ומניב תוצאות!

ניתוח תנועת גולשים באתר ממוקד מטרה

ניטור בעזרת מגוון כלי מעקב ומדידה

פורטלים רבים וחשובים מוכרים שטחי פרסום במחירים גבוהים התפתית להשקיע חלק מתקציב הפרסום שלך בבאנרים באתרים אלה.

האם זה עובד?

קיבלת נתונים הראו לך גראפים עם נתונים שאין טובים מהם, אלפי חשיפות מאות לחיצות על הבאנר.

האם הנתונים הללו אמיתיים ומהימנים?

האם השקעת את תקציב הפרסום שלך במסלול פרסום שלא הניב לך דבר?

ניטור תנועת גולשים - התהליך

פגישה ראשונית

פגישת אפיון ראשונית בו נדון ונקבלת את מירב הפרטים ממך על מערך השיווק והמכירות שלך באינטרנט, קמפיינים פרסומיים פעילים במידה ויש, וכן, אפיון אלו נתונים רצויים בשלב הראשון עבורך.

ביצוע שינויים נדרשים

הטמעת שינויים נדרשים באתר האינטרנט או בערוצי השיווק השונים, בהתאם לתוצאות שקיבלנו. לעיתים יש צורך בשינויים בתוכן או במבנה המלצות ינתנו בהתאם ליעדים שהגדרנו יחד.

הטמעת כלים וניטור ראשוני

השלב הראשון בפעולות שאנו מבצעים הינן, הטמעת הכלים שלנו באתר שלך, שיתחילו לאסוף את הנתונים, כשלבסוף יופק דו"ח ראשוני על המצב הקיים ופעילות הגולשים באתר שלך נכון לתחילת העבודה.

מעקב ואנליזה

עם השקת הקמפיין אנו נכנסים לתקובת מבחן ראשונה, בוא אנו מנטרים את הקמפיין שלך ואת המתחרים כדי לוודא שאנו בדרך הנכונה. וביצוע שינויים הכרחיים במידה ויש צורך.

ניטור ומעקב אחר יעדי השיווק

לאחר קבלת הנתונים הראשוניים אנו נגדיר יחד איתך את יעדי השיווק ונמצא את המשפכים שתואמים את יעדי השיווק שלך ומניבים לך המרות, וחשוב לא פחות איזה מערוצי השיווק שואבים ממך משאבים ולא מביאים תועלת.

ניהול ואופטימיזציה שוטפת

יהול ומעקב שוטף של הקמפיין חשוב כדי לשפר באופן קבוע את הביצועים בהתאם ליעדי הפרסום. בניית דוחות ביצוע שוטפים עבורך והמלצות נוספות לשיפור, מציאת אפיקי פרסום חדשים להגדלת ה ROI.