קידום אתרים ופרסום בגוגל 074-701-7357

סוכנות פרסום גוגל

פרסום בגוגל
SEO-S שער לישראל

פרסום בגוגל רק עם סוכנות גוגל מוסמכת SEO-S

בניה וניהול קמפיין פרסום ע"י סוכנות פרסום מוסמכת SEO-S מבטיח לך: שקיפות – באשר למידע המשפיע על קבלת החלטות בכל הנוגע למסע הפרסום, כל המידע האנליטי נמצא אצלך כל הזמן בזמן אמת.

זהירות ניגוד אינטרסים – אצלינו יש הפרדה מוחלטת בין התשלום עבור הכניסות לאתר המשולם לגוגל, לבין התשלום עבור שכר עבודתינו

לקבלת הצעה לפרסום בגוגל 074-701-7357

אם אתה צייד, פרסום ממומן בגוגל מתאים לך

פרסום בגוגל PPC

פרסום בפני קהל ממוקד באתרים רלוונטיים

כיום באמצעות רשת המדיה של גוגל ניתן לפרסם כמעט בכל אתר

פרסום בפורטלים הגדולים ביותר כדוגמת MAKO, NANA10, YNET  ועוד. ואפילו באתרי אינטרנט נישתיים הפונים לקהל יעד ממוקד.

רשת המדיה של גוגל בשונה מרשת החיפוש כוללת מליוני אתרים שהקצו שטחי פרסום לגוגל. ואנחנו יודעים להתממשק אליהם ולפרסם אותך במגוון אתרים, מפורטלי ענק ועד לאתרי נישה

פרסום ברשת המדיה מתאים לפרסום המיודע לחשית המותג, ומגיע לכ 90% ממשתמשי האינטרנט בישראל

יחד ניצור עבורך קמפיין פרסום ברשת המדיה של גוגל ונחשוף את החברה שלך לגושלים הרלוונטיים, אנו נתאים עבורך את המודעות שלך לתוכן הרלוונטי בדפים בהם הן תוצגנה
רשת המדיה מאפשרת חשיפה ממוקדת של מודעות לקהל יעד רלוונטי הנמצא בשלבי הרכישה השונים.

רוב זמנו של הגולש ברשת האינטרנט הוא ברשת התוכן ולא במנועי החיפוש, פרסום ברשת המדיה של גוגל, נותן חשיפה חשובה המגדילה את הסיכויים להפוך גולשים רלוונטיים ללקוחות.

והמחיר ?

מחיר הפרסום ברשת המדיה של גוגל הוא נמוך לאין שיעור מקמפיינים פרסומיים דומים.

פרסום בגוגל - הדרך

התאמת המודעות והמסרים

ניסוח מודעה מנצחת המותאמת למילת המפתח מובילה לאטרקטיביות ותנועה איכותית לאתר שלך, בחינת המסר וההנעה לפעולה במודעה ולעיתים מודעות מקבילות במסרים שונים לבדיקת איכות ורלוונטיות. מודעה טובה מביאה תנועה רבה ואיכותית

מחקר מילות מפתח

פרסום ברשת החיפוש בגוגל תלויית מילות מפתח. במחקר מילות מפתח נאתר עבורך את הביטויים הרלוונטיים ביותר לקמפיין שלך. מחקר אסטרטגיות השיווק של המתחרים שלך בקמפיין, בעזרת שני אלמנטים אלה נקבע את מסגרת התקציב לפרסום בגוגל

מחקר אפיון והגדרת מטרות

אנו ב SEO-S  נאתר עבורך את המקום הנכון שבו ניתן לפרסם ביעילות מירבית. בפגישת הגדרת מטרות אנו נכיר את העסק שלך ואותך, ונגדיר מספר נקודות חשובות: מיהם קהלי היעד שלך? האם הם נמצאים ברשת? ויחד נגדיר יעדים למסע הפרסום שלך.

ניהול ואופטימיזציה שוטפת

ניהול ומעקב שוטף של הקמפיין חשוב כדי לשפר באופן קבוע את הביצועים בהתאם ליעדי הפרסום. בניית דוחות ביצוע שוטפים עבורך והמלצות נוספות לשיפור, מציאת אפיקי פרסום חדשים להגדלת ה ROI

השקת קמפיין פרסום ראשוני

עם השקת הקמפיין אנו נכנסים לתקובת מבחן ראשונה, בוא אנו מנטרים את הקמפיין שלך ואת המתחרים כדי לוודא שאנו בדרך הנכונה. וביצוע שינויים הכרחיים במידה ויש צורך.

אנליזה ראשונית

הטמעת כלים ולאנליזה וניטור שוטף של הקמפיין, בכלים המאפשרים לנו לקבל נתוני אמת. הסוד שלנו אלו הנתונים שבאפשרותינו לקבל מהאתר שלך ומאתרים מתחרים שלך

פרסום בגוגל