קידום אתרים ופרסום בגוגל 074-701-7357

קידום אתרים אורגני מתאים לעסך שלך? לא בטוח!

כבעלים של אתר אינטרנט שמעת לא בפעם הראשונה והאחרונה שחשוב לעשות קידום אתרים אורגני וזה מה שיניע את העסק קדימה, בעידן שבו האתר שלך נמצא ברשת עמוסה באתרי אינטרנט ודפי אינטרנט דומים לשלך.

קידום אתרים אורגני – עובדות:

  • מנועי החיפוש באינטרנט ולא חשוב איזה משמשים כמעין ספרנים בספריית הכאוס של האינטרנט
  • כשלקוחות פוטנציאלים מחפשים את השירות או המוצר שלך הם משתמשים באחד ממנועי החיפוש השונים.
  • הופעה בדף התוצאות עם מילות מפתח וביטויי מפתח אפקטיביים בעלות נפח חיפוש רלוונטי גבוה, תגביר את החשיפה של האתר שלך ללקוחות רלוונטיים.
  • קידום אתרים יעיל ואפקטיבי, עובד רק בעבודה קשה ובשיתוף פעולה מלא בינך לבין חברת קידום אתרים
  • קידום אתרים יעיל ואפקטיבי עובד רק לאורך זמן.
  • אין קידום אתרים אורגני בזול.

חובה לבדוק בצורה הגונה. אולי קידום אתרים אורגני לא מתאים לעסק שלך?

בעידן שבו האתר שלך נמצא ברשת עמוסה באתרי אינטרנט ודפי אינטרנט דומים לשלך. מה עושים?

אנחנו ב SEO-S ממליצים לך לבחון האם קידום אתרים אורגני מתאים לעסק או לחברה שלך.

לפני שחותמים על חוזה לקידום אתרים אורגני

אנחנו ב SEO-S ממליצים לך לבחון האם קידום אתרים אורגני מתאים לעסק או לחברה שלך.

מכיוון שקידום אתרים אורגני כרוך בעלויות לא נמוכות ומחויבות שלך לתהליך לא פחות משלנו חשוב לנו כחלק מתהליך ה"חיזור" הראשוני לבדוק עבורך:

  • האם העסק שלך מתאים מבחינת עלות ותועלת לקידום אתרים אורגני?

    • לא כל עסק מתאים לקידום אורגני, יש צורך לבדוק את היקפי הפעילות של תחום העיסוק שלך באינטרנט, ורק אחרי וידוא שיש היתכנות לעסק שלך, אחרת חבל לך על הכסף
  • האם יש באפשרותך להיכנס לתהליך של עבודה משותפת קבועה, או שהזמן לא בידך ואתר מעוניין להעביר את כל האחריות לחברה ולצפות לתוצאות?

    • אם אין באפשרותך להיכנס להתחייבות של שיתוף פעולה אמיתי בתהליך קידום האתר נפרד כידידים

אם התשובה היא כן על שתי השאלות נעבור שלשלב ההצעה לשיתוף פעולה בתהליך
לאחר אישור ההצעה תתקיים פגישת אפיון צרכים ראשונית שהעסק שלך במרכז.

מומחה קידום אתרים

פגישת אפיון צרכים ראשונית כשהעסק שלך במרכז

  • תכנית ויעדים עסקיים שלך לשנתיים הקרובות
  • מה ביצעת עד היום בתחום השיווק והמכירות ?
  • מי המתחרים שלך בOffline ?
  • מה קורה ברשת האינטרנט שקשור בתחום העיסוק שלך ?
  • מי המתחרים שלך ברשת האינטרנט?
  • מהם לפי דעתך ביטויי החיפוש שרלוונטיים לעסק לך
  • נהלי עבודה ודוחות שוטפים ושלבי התהליך.