קידום אתרים ופרסום בגוגל 074-701-7357
פרסום בגוגל

פרסום בגוגל רק עם סוכנות גוגל מוסמכת SEO-S

בניה וניהול קמפיין פרסום ע"י סוכנות פרסום מוסמכת SEO-S מבטיח לך: שקיפות – באשר למידע המשפיע על קבלת החלטות בכל הנוגע למסע הפרסום, כל המידע האנליטי נמצא אצלך כל הזמן בזמן אמת.

זהירות ניגוד אינטרסים – אצלינו יש הפרדה מוחלטת בין התשלום עבור הכניסות לאתר המשולם לגוגל, לבין התשלום עבור שכר עבודתינו

לקבלת הצעה לפרסום בגוגל 074-701-7357

פרסום רמרקטינג

האם אתה מפרסם מתוחכם?

כל מפרסם חכם ברשת האינטרנט יודע שכניסות איכותיות לאתר אמורות להסתיים בהמרה, ז"א יצירת קשר או רכישת מוצר.

עומס המידע ואפשרויות בחירה מרובות גורמות לכך שכ – 96% מכניסות ראשוניות לאתר האינטרנט לא מסתיימות ביצירת קשר או רכישה ז"א ללא סיום בהמרה.

איך להשאר בתודעה של הגולש לאחר שביקר באתר שלך?

  • כלי השיווק מחדש או Re-marketing הוא אחד הכלים המעניינים ביותר שגוגל הכניסה בשנים האחרונות.
  • לקוח שביקר באתר שלך, הגיע או לא הגיע להמרה, יחשף למודעות שלך במיקומים רבים ברשת האינטרנט
  • כל מקום שהגולש מגיע המודעות שלך ילוו אותו בכל מקום, ויתנו ללקוח תחושה שהמותג שלך נמצא בכל מקום.
  • מכיוון שהגולשים רואים את המודעות שלך בכל מקום, מתחזקת אצלם התחושה הנכונה, שהמותג שלך רציני ואמין שמשקיע רבות בפרסום

קמפיין של שיווק מחדש הינו חובה למפרסם החכם ברשת האינטרנט ובפרסום הממומן בגוגל

פרסום רמרקטינג בגוגל - הדרך

בניית המודעות והמסרים

ניסוח מודעה ובניית מודעות המתאימות למספר רב של תצוגות, כולל מכשירים ניידים וטבלטים. ניסוח מודעות טקסט ו/או באנרים במגוון רחב של גדלים לחשיפת מותג חזקה ומושלמת

בניית קמפיין ברשת המדיה

בניית קמפיין ברשת המדיה עם מיקוד רמרקטיג והגדרת יעדים ומטרות למסע פרסום במיקוד מחדש. הטמעת כלי המדידה המתאימים לשיווק מחדש

בניית קמפיין ממומן

אנו ב SEO-S  נאתר עבורך את המקום הנכון שבו ניתן לפרסם ביעילות מירבית. בניית קמפיין ממומן ברשת החיפוש של גוגל כולל מחקר מילים והזרמת תנועה רלוונטית לאתר שלך

ניהול ואופטימיזציה שוטפת

ניהול ומעקב שוטף של הקמפיין חשוב כדי לשפר באופן קבוע את הביצועים בהתאם ליעדי הפרסום. בניית דוחות ביצוע שוטפים עבורך והמלצות נוספות לשיפור, מציאת אפיקי פרסום חדשים להגדלת ה ROI

זיהוי מיקומים איכותיים

איתור מיקומים איכותיים שמובילים לאחוז המרה גבוה והגברת החשיפה במיקומים אלו. לחילופין העברת מיקומים אלו לקמפין פרסום רגיל ברשת המדיה.

אנליזה ראשונית

הטמעת כלים ולאנליזה וניטור שוטף של הקמפיין, איסוף מידע על האתרים שבהם מוצגות המודעות שלך, ותחילת סינון ראשוני למיקומים בעלי מדד איכות נמוך.