תחילת עבודה עם מנהל התגים של גוגל

תג גוגל התקנה

תוכן: תחילת עבודה עם מנהל התגים של גוגל

מדריך להטמעת Google Tag באתר האינטרנט שלך.

GTM הם שני קטעי קוד שנצטרך להטמיע אותם בכל הדפים שנרצה לעקוב. יש להדביק את שני קטעי הקוד בתוך תגית הומיד לאחר תגית ההפותחת. כדי לקבל את הקודים הרלונטיים לך יש להכנס עם חשבון גוגל שלך

ל https://www.google.com/analytics/tag-manager/

לאחר התחברות לחשבון תידרשו לפתוח חשבון לחברה שלכם דוגמה באיור 1.

מנהל התגים של גוגל פתיחת חשבון
איור 1

יצירת הקונטיינר המתאים

לאחר יצירת החשבון נעבור למסך הבא שבו נצטרך ליצור את קונטיינרים המכילים את קטעי הקוד שאותם נטמיע באתר.

חשוב !!! הקוד אמור להיות מותאם לצורך שלו. אתר אינטרנט, אפליקציות, מערכות הפעלה וכו'.

בהגדרות הקונטיינר, נכניס את אתר האינטרנט שלנו, ונבחר את השימוש של הקוד ראו באיור 2.

מנהל התגים של גוגל
איור 2

קוד הטמעה לאתר

במסך הבא נקבל שני קטעי קוד להטמעה בכל דפי האתר שלנו. וקטעי הקוד האלה מכילים מספר ייחודי לאתר שלנו, והוא נראה כך: GTM-XXXX ראה איור 3.

את הקודים האלה נטמיע באתר חלק ראשון בתוך תגית ה ומיד לאחר תגית ההפותחת. ראה איור 4.

לא כל מחוללי האתרים תומכים בהטמעת קוד מנהל התגים של גוגל, חשוב להסיר את הקוד של גוגל אנליטיקס ולהחליף אותו בתג מתאים.

מנהל התגים של גוגל
איור 3
preview מנהל התגים של גוגל
איור 5
מנהל התגים של גוגל
איור 4
preview מנהל התגים של גוגל
איור 6

מדריך GTM גוגל

בדיקה לפני תחילת עבודה

לאחר שהטמענו את הקודים רצוי לבדוק שהקודים מוטמעים בצורה הנכונה ובמיקום הנכון, לשם כך יש מערכת בדיקה למנהל התגים של גוגל. נכנסים שוב לחשבון שלנו ב GTM, ולוחצים על כפתור Preview איור 5. לאחר הלחיצה המערכת נטענת באתר שלנו. וכאשר נכנס אל האתר, בהנחה שעשינו הכל נכון, בחלק התחתון של האתר יופיע מסך Quick Preview. (שכרגע הוא ריק) איור 6.

מה קורה עכשיו? איך נתחיל לעבוד עם עם מנהל התגים של גוגל?

הדבר היפה כאן שכמעט אין לנו צורך להכנס לקוד האתר. להטמעת קודים של צד שלישי. מנהל התגים מאפשר לנו שני דברים מדהימים.

Call Now Button